Am invatat sa invat …

ganduri vicioase

1377423_717530378276352_2073313284_n

  Am învățat ca suferința este cel mai perseverent profesor. Nu pleacă pana când nu ai învățat tot ce trebuia sa știi. Vreau sa învăț sa privesc cu dragoste suferința din viața mea. Sa o accept, sa o îmbrățișez, sa o respect. Sa o las sa mă călească, sa mă transforme .Este profesorul meu exigent care îmi știe potențialul si vrea sa devin cea mai buna varianta a mea.

 Vreau sa învăț ca in loc sa mă lupt cu ea si sa îmi doresc sa plece mai repede, sa ii mulțumesc.

Leave a Reply

