TU(LBURE)

ganduri vicioase

1209204_680345735328150_1039857807_n

Doar stai nemișcat si asculta-mă…Asculta-mă cu toate simțurile ….Asculta-mă ca sa mă vezi…Las cuvinte închise in caiete. Le găsesc tot acolo si le vad de fiecare data altfel, lumina cade mereu mai grea peste ele, dar întotdeauna-mi sunt respirație si inspirație, întotdeauna viată.

Te las aici pe patul străin la umbra draperiilor îmbibate cu promisiuni  , lângă sertarul cu somn , in ecou de poeme orientale . Si știu ca tot aici am sa te găsesc .Am sa te găsesc de fiecare data altul in același tu. Același contrast in alte nuanțe , aceiași ochi in alta privire, aceeași dorință însă patata acum de dezamăgire.

Nu vom mai știi daca umbrele de pe fetele noastre sunt din griurile nopții sau ale gândurilor . Nu vom mai știi daca rasul , visul pe aceeași perna, îmbrățișarea , au fost vibrație sau egoism . Nu vom mai vedea amintirea așa cum am trăit-o, ci așa cum am imaginat-o. Bucuria va fi teama, zâmbetul vinovăție, șoapta va fi muta.

Așa ca te rog ramai in camera in care am fost copii, ramai chicotind cu pătura trasa peste cap, lasă-mă sa te găsesc in coltul meu de gând bun.

Ne-am fost întrebare, ne-am fost salvare si păcat , ne-am fost nebunie si înțelepciune ….De acum ne vom fi răspuns…

Leave a Reply

