Alter ego

ganduri vicioase

1385397_718476031515120_1534289980_n

Știam cumva încă de la început ca așa va fi . Cu noi , nu ar fi putut sa fie altfel. Si chiar daca am fi încercat  sa nu mergem pe alt drum  , ar fi fost doar pentru a merge pe o ruta ocolitoare către același capăt de linie . Si tu știai ca așa va fi. Mi-ai tot spus-o lucid si crud sau alambicat si vag așa cum făceai când  te pierdeai atât de mult  printre cuvinte , încât concluzia venea doar ca un zâmbet resemnat.  Am ales sa ignor ceea ce îmi tot spuneai, despre cum vom sfârși…noi. Despre cum se va încheia plimbarea noastră împreuna . Am sperat , am vrut sa fiu naiva , sa mă conving ca noi suntem altfel , ca suntem atât de speciale încât puse una langa alta  vom fi ceva aproape magic .

Am mers alături…si mana in mana , si ducând-ne pe rând in spate , si eu in urma tu înainte , si tu oprindu-te si eu alergând…Am mers, ne-am rătăcit si ne-am regăsit , am încercat poteci neumblate , ne-a udat ploaia sub  aceeași frunza, am împărțit lumina in aceeași noapte . Eram atât de la fel , încât apropierea nu putea fi decât o ciocnire . Mă vedeam in tine si te uram . Mă voiai puternica pentru ca iți voiai slăbiciunile învinse . Am uzat toate sforile intimitatii , am epuizat, am stors , ne-am înfruptat cu lăcomie, cu nesăbuința,  si cu teama .Apoi a fost liniște . Liniște întrerupta pe alocuri de răbufniri frustrate pentru ca altceva nu mai era acolo. Nu mai era nimic .

Știam ca încă iți pasa. La fel si mie . Însă orice încercare era de acum penibila, obscena .Obosisem .Apoi , ai plecat…Atunci mi s-a părut neașteptat si prostesc. Si totuși se simțea atât de firesc , atât de lin , piesa care a închis puzzle-ul .Ai apărut dintr-o lume a ta, departe de noi toți ,ai apărut dintr-un nicăieri al tău pe care îl purtai cu tine mereu intr-un buzunar de haina . Buzunarul magic , portal către alte lumi in care încet încet ai încăput cu totul…

One thought on “Alter ego

Leave a Reply

