Goala de tine

ganduri vicioase

Image

Cocoloaşe de amintiri aruncate haotic. Doar visul le mai adună uneori şi le îndreaptă cu răbdare colţurile, le netezeşte marginile ridate.

Mă afund în pernă şi mă cert cu visul, îl detest, apoi  implor să revină. Dar el se stinge. Mă agăţ de el , strâng ochii cu încăpăţânare  , dar se estompează din ce în ce mai  mult. Rămân doar câteva secunde de umbre lunguieţe dispreţuitor tăcute. Deschid ochii, iar deasupra mea la distanţă de un rând de gene , suprafaţă albă, netedă – tavanul. Patul meu se sprijină într-o rână pe cocoloaşele cândva aruncate prin colţuri , acum despăturite, lecturate făcute teanc sub patul meu .

Vis băgăcios şi crud.

Alunec uşor din pat , mă scufund în grămada de amintiri cu miros de tine. Trag aer în piept şi mă adâncesc , încerc să  prind cât mai multe, să le şifonez, să le rup, să le sfâşii . Însă margini ascuţite îmi vor cresta pielea, particule minuscule îmi vor călători prin vene , în tot corpul. Din nou.

Sau voi deschide fereastra şi voi lăsa vântul să le poarte departe, departe de mine. Însă ele se vor opri în frunze, în munţi, în soare. Şi mi se vor ascunde în par, mi se vor oxigena în plămâni, mi se vor imprima pe piele. Din nou.

Sau voi aprinde un chibrit în mijlocul lor şi le voi lăsa să ardă zile, săptămâni în şir, până când va rămâne doar cenuşă . Însă ar fi cenuşă vie, hrană pentru praf , foc în respiraţia mea. Din nou.

Aşa că mă voi întoarce în pat şi voi aştepta că ele să se taseze, să se rupă, să se degradeze sub greutatea patului. Să se descompună , sa devina altceva . Voi aştepta că patul să coboare lent şi înclinat să ajungă pe o podea goală. Aşteptare insomniacă, goală de vis.

Leave a Reply

