Cu lumea-n cap

ganduri vicioase

Image    Marti. Imi vine sa spun ABIA marti, dar imi dau seama ce blasfemie este si nepretuirea asta a timpului , ce narozi suntem cand fugarim zilele si aruncam cu oua  in ele din balconul sambetelor . Canapeaua confortabila, jobul confortabil, colega la datorie si ea. Miroase a ars . Ne panicam aproape placut, ne punem nasul la treaba cateva secunde, ne activam detectoarele de fum si imaginatia .Trece mirosul (sau doar ne-am obisnuit noi cu el ), trece si pseudo panica, imaginatia deja  a epuizat toate variantele de la wonder woman la persoana iresponabila aparuta la stiri.  Revenind la canapea si la cana mea imbulinata cu cafea ,ascultam  “La luna, la luna “  .Si cu ochii sticlind a cafeina si a dor ma gandesc doar ca mi-as lua lumea in cap. O sa ii spun zambind colegei ca ma duc  pana peste drum, la chiosc .O sa o intreb chiar , daca vrea sa ii iau ceva. Dar voi trece de butic. Si voi continua sa merg, sa merg, sa alerg , sa zambesc. Am sa ma opresc o zi sau doua pe o plaja undeva departe , sa beau bere ieftina si sa dansez pana dimineata cu oameni imbracati colorat care vorbesc engleza ciudat . O sa ma pierd zile in sir printre stradute inguste cu case din piatra alba , o sa imi beau cafeaua mea de la la ora 6 intr-o gradina in culoarile toamnei inconjurata de dealuri si castele, o sa rad cu lacrimi la glumele unui jamaican batran, o sa fotografiez oameni frumosi de pe o bicicleta cu cosuletul plin de lalele, si o sa plang ascultand un nene negru si carunt cantand la saxofon intr-un bar afumat.

Infasurata in saluri din talcioc , cu codite colorate in par , si cu inima plina , am sa ma intorc in orasul meu iubit , cu punga de chipsuri pentru colega mea.

11 thoughts on “Cu lumea-n cap

Leave a Reply

